drömen blev verklighet.

För ungefär ett årsen hände det något som förendrade en heldel, inte bara min omgiving utan även mig.
Så här bra som jag mådde just nu för exakt ett årsen har jag inte mått på länge och mycket va tack vare dig.det va något speciellt, jag va glad lycklig och längtade tills varje gång vi skulle ses. Men allt har tyvärr ett slut . slutet var verkligen förjävligt jag mådde skit fram och tillbaka hela tiden. Men sen kom jag tillslut fram till det stadiet då jag började tänka och försökte börja om på nytt,  det va något av det jobbigaste och tyngsta jag gjort,Det va något jag aldrig trodde att jag skulle klara av men jag gjorde det!.
 
Så nu ungefär 1 år efter så måste jag säga att jag förendrats något enormt mycket och mycke är nog pga av detta. innan va jag instängd i mig själv, höll gärna känslorna inne och pratade hällst inte om dom med någon. jag hade svårt att prata om killar/sex/kärlek för jag viste inte riktigt vad allt innebar.
Men nu har jag blit mycket mer öppen av mig vågar säga det jag tycker, och har nu mycket lättare att prata med folk om olika saker, och har absolut inte några problem att snacka om killar/sex/kärlek längre och det är jag tacksam över.
Men framförallt så har jag lärt mig att gå vidare ,klart det är svårt ibörjan och man vill inte riktigt fatta att man borde göra det men man lär sig med tiden. 
Men ibland händer det att man glömmer av hur man gör och blir deppig igen och hamnar i samma "sits" men då tänker jag på att jag en gång klarat av att gå vidare då ska jag fan klara det igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0