final veckan är igång.

 Ska snart sticka iväg till rebecka för att kolla på PH, det är ju som sagt inte så många par som åter står  så det är verkligen skit spännande nu det sista allt kan ju häda har vi märkt!. själv så tycker jag att Lin och Erik ska vara det paret som står kvar i slutet , för jag gillar dom. Men det tror jag dock inte, utan något säger mig att det är Johannes och Emelie som tar den platsen, eftersom att båda två är sjukt starka och verkar fatta hur man spelar spel. och den som tar hem hela skiten tror jag fan är johannes, han spelar verkligen som en gud haha och han ljuger om allt och det har han ju lyckats bra med tidigare han tänker taktiskt och fattar vad han håller på med , så en första plats är han värd! det är trotts allt det spelet går ut på, och ingen jävla romans och känslo sak som vissa verkar/ verkade tro..
 men det åter står och se .. spännade
vilket par tror ni det är som står kvar i slutet ?
och vem tar hem hela skiten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0