Gästbloggare: Rebecka

Hej folket!
Jag har fått äran att gästblogga på linasblogg! Eller äran o äran, jag tvingade henne att låta mig få blogga, hehe.
Jag och Lina träffades när vi var 10 år, jag hittade henne i en buske!? Har fortfarande ingen aning om vad hon gjorde där... Iallafall jag och Lina har delat många minnen och jag kan stolt kalla henne min bästa vän. Jag glömmer aldrig alla impulsgrejer vi har gjort, som t.ex. CYKLA till ljungsjön för att tälta med Hannes och Hederström för att nästa dag cykla hem igen, galet ont i rööööven ja! Och en annan kväll bestämde vi oss för att ta den sista bussen till Bua som skulle gå om en halv timma, så stressade gav vi oss iväg halvfärdiga för att sedan dra på riktigt bonnefest.. Känns pinsamt nu efter! haha.
Vi har gått igenom tuffa tider med deprissioner men även så sjukt roliga tider med mycket skratt och glädje! Vi hjälper varandra genom saker och det är jag tacksam för! Vi tar oss alltid igenom saker hur jobbiga dom än är bara vi har varandra. Vi har gått igenom fjortisperioder, emotider och hoppyblatteperioden. Efter att ha vart en av dom första som hört om "Partille Johnny" i Falkenberg så bestämde vi oss för att döpa om stilen till "Slätten Doris". Hahah så jävla sjuka!


Här ser ni stilen vi körde på för ett och ett halvt år sedan! Slätten Doris..

Det bästa med Lina är hennes humor, vi kan vara töntiga tillsammans som just bara vi kan. Så mycket skratt som vi har delat är inte många som har gjort det kan jag slå vad om! Ibland kan hon dock vara liiite överdriven, haha men det är la sånt man får på köpet. Det är bara tacka o ta emot! Vi var på Lalandia ihop för ca 5 år sedan och jag glömmer aldrig när vi skulle åka sista åket i den röda vattenrushkanan. Vi åkte samtidigt och oturligt nog så satt det en tjock pojke i slutet som inte hade flyttat på sig, han åkte innan oss. Så jag är den som åker först och med tiden vi hade vart på Lalandia så kom vi på nya sätt att åka fortare och fortare i dessa vattenrushkanor så med full speed så körde jag upp och ner för kanterna och lyckades på något sätt åka på kanten och förbi pojken. Oturligt nog hade inte Lina samma tur utan istället kommer hon bakifrån med värlfens fart och kör rakt på den stackars pojken!! BOOOOM lät det verkligen och pojken dog... nee men ont fick han nog! hahaha.
Alla dessa minnen behåller jag djupt i mitt hjärta och gör plats för ännu fler! Hennes dåliga sidor är väl hennes killsmak! Hel knasig jag lovar! Hon tycker t.ex PT är snyggare än Zone vilket inte går nån stans... Dessa "kodnamn" är oxå något vi kör på galna som vi är, haha.
Nej jag tror jag måste sätta punkt här för nu ska jag snart gå o lägga mig! Men jag vill att du ska veta att jag alltid finns vid din sida. Du är den som förstår mig. Du är den jag har roligast med. Du kommer alltid att vara nummer ett för mig. Jag älskar dig bästa vän!



you're that star up in the sky
you're that mountain peak up high
Hey, you made it
you're the world's greatest

/ Rebecka Ottehall




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0