nu närmar det sig

hallå på er ! hur är det med er ? med mig är det faktiskt bra har lite mycket plugg som jag måste ta tag i snart men förutom det så lever jag. skolan idag kändes lika onödig som den alltid gör på tisdagar då jag bara har en lektion och slutar 11 men det är ju klart mycket bättre än att jag hade gått till klockan 3 iallafall.
så just nu håller jag faktiskt på att städa mitt rum :D hah ska visa min mamma hur duktig jag kan vara ibland!
och tänkte faktiskt plocka fram lite som jag ska ha med mig nu när jag åker på söndag :D ska bli så sjukt gott att komma bort ett tag och steeeeka och bli brun! hatar verkligen vinten när man blir sådär äkligt bleeeek uschhh! men det ska ju ändras på som sagt. 
men ett ganska stort MEN är att jag inte ska va hemma på julafton :( det är ju faktiskt en tradition som man haft sen man va liten hur ska jag klara en jul utan julgran, julmat ,och allt mysss ?:/ jaa det åter står att se.  
pusspåer!

dagens facelook .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0