som alla andra, jag viste de.

 Ibland blir man verkligen trött på vissa personer som håller på fram och tillbaka med en som om man vore en jävla docka som inte hade några känslor alls. ena dagen så duger man och andra inte. varför orka du slösa energi på att bry dig om mig, när du själv redan vet att du kommer skita i mig för att såra? 
I detta fallet så  hade jag egentligen suttit och bölat och skrivit hur synd det är om mig när folk behandlar en så, jo jag tycker verkligen att det är synd men nu är jag fan så jävla trött på att folk håller på så. Det är inte bara en gång utan det upprepas ju flera gånger vad är problemet?
Jo och jag kanske är dum nog att jag går på dom dåliga ursäkterna flera gånger om men då borde du la ha ett hjärta att förstå med att jag gillar dig eller vad tänker du med?
Tycker du inte om mig så lämna mig helt istället för att skriva lite då och då och tro att allt är som vanligt eller bara skriva något för att du måste. som att tex bara sicka ett sms som inte har någon mening med något men du sickar det ändå varför?

Det finns säkert många som sitter i denna situvationen, som jag gör hela tiden känns det som, finns det ingen kille som  fattar att vi tjejer ta åt oss det ni säger, säger ni att allt är bra så matar vi in i våra hvuden att allt är bra tills vi själva börjar fatta att något är fel då ni inte hör av er längre.Det versta jag vet är verkligen när det blir såhär man tar på sig att det kanske va mitt eget fel ändå ( gör jag allt för ofta)och mår då dåligt över att man inte vet vad man själv gjort för fel. när det inte alls är sitt eget fel överhuvudtaget egentligen. 
 
behövde verkligen skriva av mig detta för jag går och bär på det här, som är en aning jobbigt! fast jag hade aldra helst velat skriva det till dig och fått dig fatta men så lätt är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0